Girit, Yunanistan’da sonsuza dek mutlu olabilmemizin 5 nedeni!

Üç yılı aşkın bir süredir göçebe bir hayat yaşıyoruz ve birçok insan bizimle yer ticaret yapmak istediklerini belirtiyor. Hala farklı şehirlerde yaşamaktan, bir geçici evden veya otelden diğerine atlamaktan hoşlanırken, her zaman yerleşmek, bir ev geliştirmek ve bir aileye sahip olmak için mükemmel bir yere göz atan bir parçamız olacaktır. Seyahatlerimiz sırasında, Filipinler’deki muhteşem plajlardan birinde bir ev inşa etmekten bahsediyoruz. Kendimizi Güney Amerika’daki dağ tarafında yaşamayı düşündüğümüz zamanlar vardı. Açıkçası, dünyada çok güzel yerler olduğunda nereye yerleşeceğinizi seçmek zor!

Okuyabileceğiniz diğer makaleler:

Yunanistan’da Girit Adası’nda 5 gününüz nasıl geçirilir

Atina, Yunanistan’da performans gösterilecek 7 dikkat çekici şeyler

Santorini, Yunanistan’da performans gösterilecek şeyler

Atina’da performans gösterecek şeyler ve hala #Notatourist gibi hissediyorum!

Ben (Jonathan) son üç yılı, rüya evimizin nasıl olacağına dair kafamda son derece kaldırılmış bir fotoğraf oluşturmak için geçirdim. Korunaklı bir koyda, bütün gün güneşin tam görünümünde, arkasında dik, sert bir yamaçla, okyanus üzerinde muhteşem bir bakış noktası kadar yükselen güzel bir kumsal öngörün. Orada, arazinin yukarı doğru yolculuğa devam etmeden önce kısa bir platoya dönüştüğü yamaçta, evimizi geliştireceğim yer. Taş, kereste ve toprak gibi doğal doğal malzemeler yapı taşlarını yazacak ve büyük bir teras için yeterli alan, yiyecek yetiştirmek için bir bahçe ve hatta bazı konuk konaklama geliştirecek. Yelken teknemiz, bir sonraki macerasını bekleyen, altımızdaki Cove tarafından geliştirilen doğal limanda güvenli bir şekilde demirlemiş. Bu benim evimizin resmim, şimdi onu keşfetmeliyiz!

İki Maymun Seyahat – Neden Girit’te Çevrimiçi Olabiliriz

Kısa bir süre önce Yunan Girit adasının Chania bölgesini kontrol etmek için Find Yunanistan ile bir basın gezisine davet edildim. Orada keşfettiğim şey beni tamamen şaşırttı!

Bildiğiniz gibi, Yunanistan kültür bakımından zengindir ve muhteşem manzaralarla kutsanmıştır. Aynı şekilde, dünyanın farklı yerlerinden gelen gezginler için daha da büyüleyici hale getiren çok sayıda arkeolojik siteye sahiptir. 131.957 km2 genel bir alanına sahiptir
ve 3 birincil coğrafi alanı vardır. Bunlar yarımada anakara (ülkenin en büyük coğrafi işlevi), Peloponnese yarımadası ve 6.000 ada ve Ege ve İyonya Denizi’ndeki adacıklar.

Adalardan bahsetmişken, Yunanistan’daki en büyük ve en kalabalık ada olan Girit’i ziyaret ediyorduk. Cennet plajları, dağların büyüleyici manzaraları, mükemmel iklim, zengin tarih ve kültür, sağlıklı ama zevkli mutfak ve sıcak yerliler ile ülkede olduğunuzda mutlaka görülmelidir.

İki Maymun Seyahat – Neden Girit’te Çevrimiçi Olabiliriz – Robert Linsdell

Ve sonra en büyük ikinci Girit şehri olan Chania’yı keşfettik. Seyahatimizin birincil işlevi, tüm duyularımızı tetikleyecek bir yolculuk yaparak Girit Ruhunun hilelerini ortaya çıkarmaktı. Girit içindeki aktivitelerin yanı sıra yakın alanlarının yanı sıra bir dizi benzersiz konumun yanı sıra görmeye gittik. Botanik bahçesinde en taze meyveleri ve sebzeleri yedik, Verkinthos Arts & Crafts Village’daki el seramiklerimizi denedik ve ünlü Balos Plajı’nın ham güzelliğinin tadını çıkardık. Aynı şekilde eski şehir etrafında gittik ve potansiyel olarak hayal edebileceğinizden daha fazla deniz ürünleri yedik!

Birkaç gün sonra bu harika bölgenin sunabileceği en iyi kontrolü kontrol ettikten sonra, bunun evimizi arayabileceğim bir yer olduğuna zaten ikna oldum!

Tabii ki, Girit’in mükemmel evimiz olabileceği tüm bu nedenler, aynı şekilde tatilde görmek için mükemmel bir yer haline getiriyor. Sadece dikkatli olun, çünkü benim gibi ayrılmak istemeyebilirsiniz!

İçindekiler

İşte Girit’te sonsuza dek mutlu bir şekilde çevrimiçi olabilmemizin 5 nedeni!

1. Akdeniz
2. Girit Akdeniz iklimi
3. Girit Akdeniz diyet planı
4. Plajlar ve yelken
5. Son olarak fotoğrafı mükemmel evimizin kafamda keşfettim! Pinterest’te misiniz? PIN düğmesine basın ve konseptlerimizi Pinterest panonuza ekleyin!

İşte Girit’te sonsuza dek mutlu bir şekilde çevrimiçi olabilmemizin 5 nedeni!

1. Akdeniz

Akdeniz Denizi, Avrupa, Afrika ve Asya ile çevrili dünyanın en büyük iç denizdir. Her yerde en güzel adalarla birleştiğinde, kristalinin mavi sularını çıkararak bu denizin güzelliğine şaşırmamak zor! Sadece ona bakarak, anında rahat ve sakin hissediyorsunuz.